Powered By Blogger

donderdag 21 april 2016

Amerika reis 2016: dag 3

Vandaag een lange rit naar Georgia. Even onder Atlanta hadden we ons onderdak gepland.  Grote gedeeltes van de weg waren slecht. Dus ook veel weg werkzaamheden.

En dan zie je dit bord in de verte boven alles uit steken.


Wat doe je dan ....


A Scarlet Thread  is de grootste quiltwinkel in de staat Georgia. Dat is vast waar.  Je ziet zoveel, dan is het gewoon overweldigend. Ik heb nog een tijdje naar een dame staan kijken, die tussen twee longarm machines bezig was. D.w.z.  letterlijk als de ene machine zijn gedeelte had gequilt, laadde ze de andere weer verder. Geweldig. Ik zei, dat ik thuis nog wel een paar quilts had liggen, die gequilt moeten worden en jammer dat het zover weg was..
Wat stof gekocht waar license plates op staan. Helaas waren ze van verleden jaar op. En de nieuwe Row by Row experience begint van de zomer pas. Even goed tevreden.


Morgen rijden we in een keer naar Burkesville en zien we eindelijk Marion  (dochter ) en Jaro  (schoonzoon ) weer na ruim 2,5 jaar.
Daar gaan we eerst genieten van elkaars gezelschap.

Jaro had ook al een leuke tekst naar Han gestuurd. Haha het worden niet alleen quiltwinkels die we gaan bekijken hoor.


6 opmerkingen:

  1. Oh wat weer een prachtige buit Ineke. Als jullie weer terug zijn, dan kom ik gewoon een week logeren om alle verhalen en je buit te bewonderen.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk genieten in die quiltwinkel! Ik heb er voor de volgende vakantie in ieder geval al 8 op mijn lijstje staan! Er gaan geen mannen mee op onze quilterig naar Amerika dus dat gaat vast lukken! Heerlijke tijd bij je dochter en schoonzoon gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig! Ik wens je alvast een heel mooi weerzien toe!

    BeantwoordenVerwijderen