Powered By Blogger

donderdag 28 april 2016

Amerika reis dag 10 's middags

Vandaag de taken van Marion gedaan, samen met Han. De waterbakken voor de paarden en de ezels gevuld. De honden eten gegeven. De drachtige Renรฉ extra bijgevoerd. Even gedold met de honden. Ikzelf weer teruggereden in de Kuboto๐Ÿ˜€
We worden al echte ranch hands.



Ohhh wat heb ik een dorst. ๐Ÿ˜Š

Ik mag altijd meerijden, maar hang graag met mijn hoofd buitenboord.  Die Mex toch.


Chance rijdt ook graag mee,  maar dan achterin.
Even checken of je het hek wel hebt dichtgedaan?

Biko 

Mex 

He ik vind deze stok ook lekker. 
Mex en Chance 


Braveheart

Mallie

Lydiker

๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€ Me



3 opmerkingen:

  1. Ik had me toch in je koffer moeten proppen Ineke. Wat zullen jullie genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hรฉ Adri. Wat een belevenissen. Het is wel warm hoor tussen de 27 en 32 graden.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen