Powered By Blogger

woensdag 13 april 2016

Roosquilters Bee

Vandaag was de laatste Roosquilters Bee voor dit seizoen.  Aangezien ik vrijdag a.'s.  jarig ben, natuurlijk getrakteerd.  Maar oh wat een verrassing ik kreeg een heuse zak met geld om in Amerika iets naar eigen idee te kopen. Ook  prachtige stofjes van Adri.


Na afloop van de Bee werd er een What's App gestuurd, dat het gezellig en lekker was geweest  (ik had ook bowl gemaakt) en dat ze zelf ook het blikje zo leuk vond!!! Blikje? Wat bedoel je. Kijk maar even onder de stoel waar ik zat. En dit haalde ik uit een mooie papieren zak.

Wat is hij leuk hè.

Ook nog een kleine show van de blokken voor een Remember When quilt. Stuk voor stuk worden het plaatjes.

Deze is van Nel Schouten.  Ze heeft haar broers en zussen erin verwerkt.  Negen personen,  zo leuk.

Deze is van Nelly Niemand,  ook zo gezellig.

Zo nu vakantie. Ik hoop, ook heel wat foto's van Quiltshops en route te laten zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten