Powered By Blogger

donderdag 29 september 2016

Jaarlijkse uitstapje van de Roosquilters

De jaarlijkse uitstap van de ROOSQUILTERS.




Deze keer heb ik weer eens een 9 persoonsbusje gehuurd, doordat sommigen helaas er niet bij konden zijn en anderen weer op uitnodiging mee konden.

Het was woensdag 28 september een  prachtige dag. Ik heb de bus opgehaald in Zwaag, bij Bert Jonk Autoverhuur .


We vielen lekker op. Haha

We gingen eerst naar Atelier en Quiltboerderij de Lindenhof in Zalk.



 Heerlijk genoten van een Boeren koffietafel




Mijn aankoopjes kan ik niet laten zien, die had ik in de bus laten liggen. Worden nog opgehaald. 

Heel veel koeien.





De reis ging verder naar Quiltpalace in Staphorst.


Natuurlijk heb je niets nodig. Maar ach een nieuw Kerst project beginnen in een andere kleur, is toch ook weer leuk nietwaar. Ik vermeld er niet bij voor welk jaar 😃


Voorts naar Stegeman's Textiel in Rouveen.





Stukjes mooi kant voor Victoriaans crazy quilten en een prachtige parelmoeren knoop. Ter vergelijking 50 cent naast gelegd. Heel groot dus.


De reis ging verder naar Kampen, waar we heerlijk gegeten hebben bij de Bastaard.




Uitzicht naar buiten. We zaten tegenover de Ijssel. Het zeilschip was zo groot, alleen een stukje mast haha.

We hebben een hele fijne dag gehad met z'n allen en nu kunnen we iets gaan bedenken voor volgend jaar.


5 opmerkingen: