Powered By Blogger

maandag 31 oktober 2016

Scrapbooking week in Alblasserdam

Scrapbookingweek van maandag 24 oktober tot en met 31 oktober 2016 in Alblasserdam. meestal huren mijn zus en ik een huisje voor een week , ver weg van alles wat ons kan afleiden haha.
Deze keer hebben we een week in Alblasserdam bij mijn zus en in november een week bij mij in Nieuwe Niedorp.gepland.
Waarom zo, mijn zus gaat anderhalf jaar naar de Filipijnen, dus wilde we wat meer tijd bij elkaar doorbrengen.
We scrappen samen meestal Australia. Dan beleven we onze reis weer en we lachen wat af.
Hier een klein deel van wat ik afgelopen week gemaakt heb.











Dit was mijn werkplek in de afgelopen week.



4 opmerkingen:

  1. Het is prachtig geworden Ineke. Je hebt er echt weer iets moois van gemaakt.:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Adri. Het is ook heel leuk om te doen. Soms moet je wel naar inspiratie zoeken, maar meestal is je foto je uitgangspunt.

      Verwijderen
    2. Dank je Adri. Het is ook heel leuk om te doen. Soms moet je wel naar inspiratie zoeken, maar meestal is je foto je uitgangspunt.

      Verwijderen
  2. Het is erg leuk en mooi geworden. Kom dit weekend wel effe langs om het album te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen