Powered By Blogger

vrijdag 20 mei 2016

Amerika reis : dag 31 deel 2

Omdat er vandaag veel quiltfoto's gemaakt zijn, heb ik het verslag in twee delen geschreven.

We waren dus eerst in Pella, Iowa een "Nederlands " stadje. Hier kwam ik de winkel de Quilted Windmill  tegen.



Weer een nummerbord gevonden.

Onderweg komen we ook heel veel schuren tegen met mooie quilts erop geschilderd. Lang niet altijd kun je een foto ervan maken,  dus.... maar een panel gekocht. 😁

 Quilt in de etalage.

De reis eindigde vandaag in Hannibal, Missouri. Het stadje staat helemaal in het teken van Mark Twain, de schrijver van o. a. Huckleberry Finn.

Natuurlijk ook een quiltwinkel in de hoofdstraat. Hickory Stick Quilt Shop.


En weer een nummerbord. 


Een impressie van de winkel. 














Er werken 4 aardige dames in de winkel. Wat leuk, dat u al die nummerborden aan het verzamelen bent. Geweldig,  helemaal uit Nederland.  U weet, dat u best wat kleding uit de koffer kan achterlaten en opvullen met...... nee, ik zou alleen nog een nummerbord aanschaffen. 

Enfin, dit boek was net binnenkomen en wel met bijpassende stof.



Een verdwaalde charmpack.
 Een stofje met leuke teksten.


Tja mijn badpak en een korte broek kan ik best achterlaten 😄😄😄😄


5 opmerkingen: