Powered By Blogger

zaterdag 21 mei 2016

Amerika reis : dag 32

De dag begon met een hilarisch moment. We waren de koffers in de auto aan het inladen, toen een handkoffertje er letterlijk vandoor rolde. We stonden namelijk op een wat schuine helling geparkeerd.  Ik rende
 er als een gek achteraan, de auto die van links kwam negerend,  zag in mijn ooghoek dat hij stopte. Kon de koffer nog net grijpen, voordat hij naar een lager gelegen plateau rolde, waar ook auto's geparkeerd stonden. Je moet er niet aan denken...
Toen ik weer boven kwam, zat het echtpaar in de auto nog te lachen en zeiden. "I sure wish I had that on video" . Met een hoogrode  kleur op mijn wangen, was mijn antwoord "I would have won first prize".😂😂
 Daarna zijn we het stadje Hannibal gaan bekijken en de boot die op de Missippi vaart. Wij konden niet mee uit varen, want hij voer pas om 13.30 uur en wij hadden nog ruim 5 uur reistijd voor de boeg.

Toeval wilde, dat wij het echtpaar (van de lachsalvo) weer tegenkwamen bij het treinen winkeltje.  Na wat heen en weer gepraat,  hebben we adressen uitgewisseld.
De rit vandaag:
Van Hannibal, Missouri via Illinois naar Evansville in Indiana.
Niet zo veel bele deze keer, omdat we een stuk snelweg hadden genomen dwars door Saint Louis. We hadden de snelweg willen vermijden,  maar de Tomtom dacht daar even anders over.



Han wordt vaak Hannibal genoemd. 😅😅



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten